24 oktober 2007

Trevlig tisdagskväll

Vart en trevlig kväll igår på Ejalunden. Mor gjorde sin underbart goda ost och skinkpaj med lite svamp i. Till det serverades det en sallad och vitlöksbröd.

Efter maten väntade så "Sjukhuset" följt utav "Grannfejden" innan vi bytte kanal och såg "Dr House" innan det var dags för Anna och mig att tänka på refrängen och dra oss tillbaka. Skulle ju börja tidigare under onsdagen.

Klockan ringde 04.30 och konstig nog tog jag mig upp. Avnjöt frukosten i sällskap utav Anna och dagens Fagersta Post innan jag hoppa in i duschen. Med matlådan i en påse var jag så redo att ge mig av, det var inte Caesar. Han låg och mös i sängen och var inte så där jätte pigg på att följa med mig, fick dock med mig honom till Ejalunden. Väl på Ejalunden möttes vi utav en lika pigg Maggie *ler*. Caesar styrde kosan mot soffan och jag mot jobbet.

Inga kommentarer: