25 oktober 2007

Tur till Avesta efter jobbet

Ägnade gårdagen på jobbet till att lära mig en ny programvara. Var lite klurigt i början men med lite support från de bakom programvaran fick jag nog till det.

Efter jobbet åkte jag hem och hämta Anna och Albin och så for vi till Avesta för att köpa en present till far. Då vi under fredagen åker till Tumba och idag har vi tvättstugan så var onsdagen den enda dag som passade för att uppvakta far på. Visste vad jag ville ha och hade tänkt köpa Christer Sjögrens nya skiva på Åhlens när Anna upplyser mig om att det inte är någon omöjlighet att de kan ha den i Coop Forums media butik. Den hade jag glömt bort *ler*. Då vi skulle ha lite annat som inte finns på Åhlens fick det bli Coop Forum.

Från Tumba gänget köpte vi en latjo blomma och en godis ask, från Anna, Albin, Caesar om mig fick far Christer Sjögrens nya skiva. Något som jag tror han uppskatta, vi lyssnade i genom den innan vi åkte hem.

Nöjda inne på Coop Forum styrde vi kosan mot Ejalunden där pizza med mor, far och Maggie väntade.

Inga kommentarer: