23 oktober 2007

Ny arbetsdag bakom mig

Lyckades ta mig upp när klockan ringde trots att jag inte kom i säng förens efter 23. Var ju tvungen att se första avsnittet i sässong 3 utav Prison Break, med en kopp te och en bit mörkchoklad slog vi oss ner i soffan. Efter programmet bar det raka vägen i säng.

Hade räknat med att det skulle vara segt att komma igång när klockan ringde men det gick, hann lämna Caesar hos mor och far innan jag plocka upp kollegan och styrde kosan mot jobbet. Precis som igår rusade tiden på jobbet fram och innan jag han blinka, nästan *ler*, var det dags att knata hem. Skulle ha gjort min sista dag 29 oktober men idag fick jag veta att arbetsförmedlingen förlänger min utvecklingsanställning. Känns kanon.

Snart väntar en promenad till Ejalunden där en trevlig kväll med Dr House och god mat tillsammans med mor, far och syster väntar.

Inga kommentarer: