28 september 2007

Farväl Volvo, hej syster!


Så kom dagen, det var dags att säga farväl till Volvon. Min första bil.

Efter jobbet, fredagen den 28 september, bar det av till Ejalunden för att hämta upp far innan jag styrde kosan till parkeringen hemma för att avsluta affären. Köparen kom vid avtalad tid och allt gick smärtfritt. Tog farväl utav Volvon sedan skjutsa jag hem far innan jag åkte hem för att betala räkningarna, pengarna från försäljningen var verkligen välkomna. Att jag hade varit ledig i samband med Albins ankomst märktes tydligt på lönespecifikationen. Ångrar det dock inte en sekund. Att få vara med på BB kändes helt underbart.

Efter dagens middag som bestod utav pannkakor slappad vi bara för att sedan åka till Ejalunden för att fika tillsammans med mor, far och gästerna ifrån Småland. Min syster med familj var nyfikna på Albin och kunde inte vänta längre. *ler* Med sig hade de:

Hängselbyxor med en fin skjorta till
Vinteroverall


Tack så hemskt mycket!

Vart en trevlig kväll tillsammans.

Inga kommentarer: