12 augusti 2007

Ättiksinlagd gurka med fläskkarré, kokt potatis och brunsås

Där har ni dagens middag *ler*. Unnade mig en sovmorgon idag oxå, sedan vart det en tur med Caesar innan dagens brunch intogs. Yoghurt, kaviarmacka, skinkmacka och Proviva. Dum som jag är ställde jag upp på att bli förnedrad. Ja, jag lovade Anna en match i Yatzy i ett svagt ögonblick och det slutade som det brukar. Anna tog vinsten och jag tog förlusten.

Efter Yatzy matchen kände vi båda att vi var tvungna att prova vår DVD spelare, har bara kopplat in den tidigare, så vi satte på "Drömkåken" och satt och skratta filmen igenom.

Nu var det dags för promenad nr 2, i backen ner mot Coop Nära vart jag sugen på ättiksinlagd gurka, så en gurka inhandlades innan vi fortsatte vår promenad.

Imorgon blir det en tur till Uppsala för ett nytt läkarbesök och benmärgsprov, men inget ont som har något gott med sig. Annas syster tar tåget till Uppsala och följer med oss hem och stannar några dagar.

Inga kommentarer: