29 augusti 2007

24 år



Jaha så har man blivit ett år äldre, den 26 augusti 1983 tittade jag ut. Dagen började med frukost och paketöppning, fick en hammare och en elektrisk skruvdragare från mina svärföräldrar och ”svägerska”. Mycket uppskattat. Dessutom fick Annas konstiga beteende på ÖB sist sin förklaring, fick inte köpa någon hammare trots att vi hade stora problem sist vi skulle sätta upp en tavla *ler*. Från Anna fick jag förutom Albin, hade sagt att det räckte för min del, en mixerstav med diverse tillbehör.

På eftermiddagen tittade Albins farmor och farfar över på fika, vart en trevlig stund med tårta och mammas goda kaffekakor och videovisning. Visade lite filmat material ifrån vår tid på BB.

Efter fikat tackade våra fika gäster för sig och kort därefter även våra nattgäster, och vi tog med oss Albin och åkte till Coop för att handla.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Kikar in från f-liv.. Ser gott ut! Hoppas du mår bra. Fortsatt trevlig kväll!

Kefa sa...

Grattis Brorsan! Denna födelsedag kommer du väl aldrig att glömma förmodar jag. Tänk att lillebror helt plötsligt blivit man, och börjar på känna på verklighetens realiteter. Önskar dig Albin och Anna allt gott nu och för evigt. Du vet var din lycka finns och den djupaste livsmeningen. Älskar dig och önskar att du skulle få uppleva fullheten i livet. B*H