27 juli 2007

Ny telefon

2007-07-23 16:50 la jag så till sist ordern hos katshing.se på en ny mobil. Har velat fram och tillbaka på vilken det skulle bli denna gång, men tillslut bestämde jag mig för en Nokia N95. Så igår efter jobbet hämtade jag ut skönheten *ler*

Samma dag som jag beställde telefonen tog vi farväl av våra gäster för helgen, Annas föräldrar och syster som styrde kosan hemåt. Resten utav kvällen ägnade jag åt att betala lite räkningar och klura på vilken telefon jag skulle välja.

Tisdag hjälpte jag Jarmo återigen med att kånka lite möbler.
Och ett nytt besök hos MVC blev det också:
Vikt +12 kg * Blodtryck 148/99 * SF 34 * Hjärtljud 150

Onsdag hade vi Niclas här, beställde pizza ifrån Tre Kronor och såg på den nya Beckfilmen "Den Japanska Shungamålningen" En riktigt bra rulle.

Torsdag började jag klockan 11 för att sluta vid 17 tiden, direkt efter jobbet bar det av upp till ICA Centrum för att kvitera ut telefonen.

Fredag har vi i dag och jag började strax före sju så att det skulle finnas en tekniker på plats när de andra i personalen anlände då Jarmo hade ledigt.

(Denna bild är tagen med nya Nokia N95)

Inga kommentarer: