26 juni 2007

Faderskapsintyg

Tisdag idag, lyckades inte komma ur sängen tidigare än igår men jag hade ändå gott om tid till att njuta utav frukosten och jag hann även med alla toabestyr. Caesar är för mysig när jag äter frukost, så fort mina mackor har försvunnit så återvänder han till sängens sköna värld där Anna väntar. Efter att ha kysst Anna farväl styrde jag kosan mot jobbet.

Efter diverse tekniska strul så fick jag rycka in i produktionen då det var väldigt mycket att göra, så legat på latsidan har jag inte gjort idag *ler*

Efter jobbet plockade jag upp Anna utanför hemmet för att sedan fara till mor & far för att lämna av Caesar innan vi fortsatte upp mot kommunhuset och socialkontoret. Vi hade en tid inbokad idag för att skriva faderskapsintyget, smidigare att göra det i förskott. Med allt pappersarbete överstökat for vi till mor & far, där jag tackade ja till Janssons frestelse medan Anna nöjde sig med efterätten som bestod utav jordgubbar och glass *ler*. Vart att vi satt och småprata en stund sedan förflytta vi oss till tv-soffan för göra en nyvaken far sällskap och för att se Emil i Lönneberga.

Åter på Ringvägen slog jag mig ner i fåtöljen för att skriva detta inlägg och invänta "Allsång på Skansen" och kvällens kaffekopp, hann förbereda kaffekoppen och skriva några rader till detta inlägg sedan slockna jag *pang*. Anna lyckades dock skaka liv i mig så jag fick se Allsången och avnjuta min kopp kaffe så när programmet började närma sig sitt slut slog jag mig ner framför datorn igen för att skriva klart.

Inga kommentarer: