10 maj 2007

Öppet fönster och Mazariner ifrån Delicato

Ny dag på jobbet avklarad. Tillbringade större delen utav förmiddagen i preppen, där vi gör iordning inför nästa steg i produktionskedjan.

Eftermiddagen ägnades åt "utbildning", Kenneth gick egenom de olika tjänsterna och och programmen bakom produktionen, var riktigt intressant men jisses va trött jag va i huvudet när jag kom hem *ler*

Väl hemma gick jag egenom mina anteckningar ifrån dagen sedan väntade lite stök i köket där jag blandannat gjorde i ordning dagens middag, Korvgryta.

Efter maten tog vi oss en stärkande promenad med Caesar, passerade P-O skolan och upptäckte att ett fönster var öppet, ringde mor och bad henne ringa en bekant och berätta, hon gav dock mor ett nummer som jag kunde ringa för att kolla så allt var som det skulle. Damen jag prata med tacka för informationen.

Väl hemma igen bänkade vi oss framför TV3:s "Lyxfällan" med lite fika, Anna hade inhandlat Mazariner på Coop Nära när vi passerade där, tanken var bara att vi skulle ha något till frukost och lite mjölk. *ler* Släpp aldrig lös en gravid kvinna i en matvaruaffär, det kan sluta med tom plånbok *skratt*

Inga kommentarer: