21 maj 2007

Ny arbetsvecka och Föräldragruppsträff

Helgen avklarad och en ny arbetsvecka inleddes idag med mycket jobb, satt inte still många minuter idag sammanlagt. Igår plockade vi lite i lägenheten och så hälsade vi på hemma hos mor & far.

Efter jobbet idag bar det av hemmåt för att käka lite innan det var dags för näst sista föräldragruppsträffen där vi skulle få information från familjerättsenheten och konsumentrådgivaren, var riktigt intressant och det hela avslutades med trevliga disskussioner och fika.

Efter det bar av hem till mor och far för att hämta Caesar och hjälpa mor att få in en stol i bilen som hon ska ha med sig ner till Småland i morgon. Mor åker till syster nere i Småland och min andra syster tar med sig far till Stockholm där han ska få träffa några utav sina syskon. Själv ska jag oxå till Stockholm imorgon på en endagskurs, ska bli kul.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är dags för den 57:e insamlingen till bebispresent. Du slipper undan genom att säga
"Nej tack, jag har redan pröjsat. Sist jag kollade fick föräldrar drygt en tusenlapp i månaden i barnbidrag - av MINA skattepengar!"

HLS Brorsan