8 maj 2007

Kundbesök

Tisdag och två dagar sedan jag skrev här, nu är det högtid att jag gnuggar mina grå och skriver ett nytt inlägg.

Gårdagen löpte på som vanligt på jobbet, stod en del vid scannern då de andra behövdes vid veriferingsdatorerna, avslutade dagen med att vara med när en kund skulle visas verksamheten. Kundbesöket avslutades med fika och givande disskussioner kring fikabordet.

Efter det var det bara att ge sig av mot MVC för andra föräldrargruppsträffen, tredje om man ska räkna med besöket i Västerås. Igår disskuterade vi förlossningen och våra tankar kring det, det var mycket givande. Efter träffen begav vi oss till Ejalunden för att hämta hem Caesar som hade spenderat kvällen där för att slippa sitt själv i bilen. Väl hemma igen väntade lite mat innan en promenad med Caesar stod på schemat.

Idag har jag ägnat mycket utav min tid vid "preppen" och timmarna bara försvann så jag har inte haft lite att göra. Väl hemma slocknade jag på soffan för en stund medan Anna duschade, väl i vaket tillstånd igen intog jag en kopp kaffe innan vi begav oss till skogs med Caesar. Efter besöket i skogen styrde vi kosan mot ICA för att hämta ut ett paket ifrån Telia och för att fylla på kyl och frys. Ökade farten på bredbandet i förra veckan och i och med det fick vi med en trådlös router, får se vad jag ska göra med den då jag redan har en. Har lite idéer som snurrar runt i huvudet så vi får se vart det slutar.

Väl hemma igen ställde jag mig i köket för att göra i ordning dagens middag, stekt falukorv och potatismos. Inte direkt GI i kanske men gott, snabbt och billigt. *ler*

Inga kommentarer: