8 april 2007

Uppe med tuppen

Var uppe med tuppen idag, klockan ringde 05.45 idag eftersom Anna jobbade dag, 07.30 - 15.00 Vi låg och drog oss ett tag innan vi kom igång och under den tiden fick jag känna knytet sparka, underbar känsla som är svår att förklara med ord.

Efter frukost bar det iväg mot Norberg där jag släppte av Anna innan jag återvände hem för att somna i soffan, hade tänkt att se Formell 1 loppet ifrån Malaysia men min mage var i olag, fick i mig för lite ProViva i samband med tabletten tydligen. Efter att jag sovit en sväng kändes det bättre.

Efter lite slö tittande på tv var det dags för lunch, gubbröran som var kvar sedabn i går på hårtbröd *mumma*. Röjde upp i köket sedan återvände jag till Tv-soffan för att vänta på att klockan skulle slå 14.30 så att jag kunde åka och hämta hem Anna.

Tillbaka i Fagersta igen med Anna bestämde vi oss för att ta en promenad i de vacka vårvädret, promenaden gick ner till stan och tillbaka via Ringside där vi hyrde filmerna Hemligheten och Säg att du älskar mig. Hemma igen ställde jag mig i köket för att tillaga dagens middag, Stekt falukorv med potatismos och stuvade morötter *mumma*.

Naturligtvis skulle det visa sig att det var något knas med Wallander filmen så slutet har vi inte sett ännu *suck*, blir att klaga när vi lämnar tillbaka filmerna i morgon. Säg att du älskar mig sparar vi tills i morgon.

Inga kommentarer: