2 april 2007

Resa till Tumba och första sparken.

Ägnade Torsdagen åt att fortsätta med uppdateringar utav burkarna, gick egenom en och en och rensade sådant som inte skulle finnas på dem. Vid 2-tiden skyndade jag mig hem för att packa inför min avresa mot Tumba. Längtade så efter Anna så jag trodde jag skulle spricka, efter lite hinder i form utav tomt framdäck så kom jag äntligen iväg.

Resan gick sedan smärtfritt, relativt bra trafikflöde och fint väder. Väl framme så väntade en tallrik med kycklingfile och potatis med lite grönsaker i från ungnen, smarrigt. Efter mat i magen var det dags att hänta Anna tillsammans med Yvonne, Elin och Caesar som njöt utav det fina vädret och den relativt långa promenaden.

Gissa om det var två glada grabbar som tog emot Anna vid tågstationen, Caesar vart alldeles till sig och jag med. Hade ju fått bilder på magen medans Anna var borta och sett att den förändras men det var något helt annat att få se den på riktigt, de börjar bildas en liten kula nu *ler*

Fredagen ägnade jag åt att åka till Kungens Kurva och inhandla födelsedagspresenten till Elin och promenader med Caesar i de fina vädret, var riktigt skönt ute.

Lördagen besökte jag, Yvonne och Tomas trädgårdsmässan i Älvsjö.

Söndagen ägnades åt att uppvakta Elin på hennes 18-årsdag och hemfärd tillsammans med Anna. Väl hemma passade vi på att inhandla för frukost på Coop Nära innan vi landade i lägenheten.

Idag har jag varit på min praktik och skrotat fram till 16.00, när jag hade slutat väntade Anna och Caesar på mig så då vart det en promenad förbi Apoteket innan vi gick hem för att kolla upp vad som saknades i kylen. Väl inne på Coop ringer mor och säger att en från min gamla praktikplats har sökt mig, när vi kom hem såg vi att han hade ringt så jag ringde upp och fick en god nyhet.

Ikväll kände jag knytet sparka för första gången, en obeskrivlig känsla.

Inga kommentarer: