4 april 2007

Lunch ute

Vart inge inlägg igår, vet inte varför dock. Dagen började med frukost tillsammans med Anna och en promenad till praktiken i sällskap utav Anna och Caesar. Dagen på praktiken avlöste utan större överraskningar, eller ja vi upptäckte att en dator hade "kraschat", det visade sig att någon hade plockat ur hårddisken *suck*

Efter praktiken hämtade jag far i kyrkan där han hade varit och lyssnat till Lennart Larsson sedan knatade jag hem till dem för att ringa Microsoft för att efterlysa mors Windows XP skiva. Då Anna jobbade tackade jag till mat när mor frågade om jag ville äta med dem, alltid lika gott och trevligt.


Efter att ha hämtat Anna efter jobbat bar det av hemmåt för att avjnuta en kopp kaffe innan sängen kallade.

Onsdagen började på samma vis som gårdagen, väl på praktiken letade jag fram en ny hårddisk till datorn som saknade dito sedan var det bara att börja ställa i ordning burken igen.

Lunch intogs på Charlies efter att ha hjälpt mor,far och Caesar komma i väg till syrran nere i Småland. Mycket som ska med när mor och far ska ut och åka på en längre resa nu förtiden. Charlie serverade idag Stuvade makaroner och köttbullar eller Panerad fisk med Skagensås som Dagens Lunch, vi beställde en utav varje sedan plockade vi på oss sallad och bröd i väntan på matlådorna då de inte fanns några sittplatser kvar.

Vid 4-tiden så kom Anna och mötte mig så att vi tillsammans kunde gå till Coop för att handla sedan bar det av hemmåt där spisen väntade, det blev Kebabgryta med ris till middag här. Grytan bestod utav Kebab, Paprika, Lök, Krossade tomater smaksatt med vitlök, tomatpure, salt och peppar, ketchup, flytande honung, chilisås, ananasbitar och saft.

Inga kommentarer: