21 mars 2007

Örebroresa

Hallå där ute!

Nu är jag hemma alena utan Anna, har lämnat henne i Örebro. Efter att ha skrotat omkring på Mariebergs köpcentrum en tid så tog jag farväl utav Anna för att åka hem till mors syster som hade lite kläder som hon ville att jag skulle titta på samtidigt som hon ville bjuda på mat.

Efter godmat och lite klädprovning så bar det av hemåt trodde jag, vi hade tänkt att hälsa på syster yster i Ställdalen men vi bestämde oss för att åka raka vägen hem, när jag kom till Storå insåg jag att jag hade missat avfarten till Lindesberg och det visade sig vara bra. 2,2 km ifrån Kopparberg börjar pappa bli orolig, han börjar känna sig toanödig. Eftersom vägen är stor och bred bestämmer jag mig för att trycka på lite, far lyckas hålla sig hela vägen fram. Syster yster bjöd på kaffe och smörgås som vi avnjöt i köket innan vi ställde färden mot Fagersta.

Väl hemma igen såg jag till så att mor och far kom in sedan ställde jag in fars rullstol innan jag parkerade deras bil för att knata hemåt tillsammans med Caesar. Nu ligger han på soffan och snusar och jag sitter och lyssnar på Karlavagnen samtidigt som jag skriver detta inlägg.

Inga kommentarer: