20 mars 2007

Datormekande och besök hos far och mor

Hallå läsare!

Har ägnat större delen utav dagen åt att försök komma på vad det är som har pajat i morsan dator, smart som jag är så har jag gjort mig av med kartong och manual. Efter ett besök på den lokala datorbutiken för att få lite råd så återstod det bara att prova processorn men då de inte hade någon kylpasta hemma så får det vänta, vill inte flytta processorn utan att smörja på ny pasta då den hjälper till att kyla processorn.

Efter ett besök på Coop tittade vi in hos far, mor befann sig hos frisören till en början, då mor ville att jag skulle programmera deras video för inspelning. Med oss hade vi glass som vi sattt och mumsade medan vi tjålade, med andra ord så är glasspremiären avklarad för vår del. Jag provade Magnum Colombia, Anna tog en Top Hat och far fick en Pepe Cone. Lagom till kaffet kom mor hem så vi han träffa henne oxå.

I morgon bär det av till Örebro tillsammans med mor och far för att skrota omkring. Dessväre ska jag lämna kvar Anna där så jag blir gräsänkling för några dagar *snyft*

Väl hemma på Ringvägen igen gjorde vi ordning en pastasallad på den sallad som vart kvar från gårdagens mat, den vart supergod.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hej =P
Några dagar som anna ska vara borta? blir det inte nån vecka typ? lr ska du och caesar infinna er här nere också sen i nästa vecka? =/ =D