23 mars 2007

Datormek och middag hos mor & far

Haaaaaaallå!

Som jag skrev i går så skulle jag ev ta i tu med mors dator igår och de gjorde jag, eller vi ska jag säga för rätt ska vara rätt. Tog med mig burken och åkte upp till Niclas, innan vi började skruva tyckte vi bägge att det var dags att fylla magen så det vart en tripp till Norberg och Vildanden innan vi satte igång. Efer lite klurande och skruvande så kom vi fram till att det måste vara moderkortet som vara boven i dramat, så ett stycke moderkort beställdes i morse dock inte från den lokala handlarn DVDmannen eftersom de inte hade rätt sockel hemma.

Vad har jag mer ägnat dagen åt, jo jag har språkat med vänner släktingar på MSN, jag har övat mina ordbyggarkunskaper på betapet.com lirat lite yatzy på king.com med flickans syster som motståndare. Jag vann en match och snäll som jag är så lät jag motståndaren vinna i en revansch *ler*

Vid fem snåret kopplade jag Caesar för att knata hem till far och mor eftersom de bjöd på middag, det blev Kolja i ugn med gräddsås, gröna ärter och koktpotatis till *mumma*. Med lite mat i magen så knatade jag över till Coop för att handla både åt mig själv och mina föräldarar inna jag tog plats i Tv-soffan hemma hos dem för att se Postkodsmiljonären och Så ska det låta innan jag begav mig hemåt.

Det var allt för denna gång tror jag, eller ja. Jag saknar min älskade Anna och hennes goa mage!

Inga kommentarer: