10 december 2007

Panerad torsk från Findus.

Ännu en dag på jobbet har passerat, dagen flöt på med lagom arbetsbelastning enligt mig. Lunchen intog jag på Bergsmannen som i dag serverade Köttbullar, potatis, brunsås och lingonsylt. Mycket gott enligt mig. Efter lunchen gick tiden fort och vips var det dags att knata hem.

På vägen hem försökte jag ringa hem till Anna men Telias mobilnät strulade så jag fick själv försöka komma på vad det var som skulle inhandlas. Efter att jag spatserat inne i butiken ett tag hade jag inköps listan klar. Så med full kasse knatade jag hemåt där köket intogs. Hade bestämt mig för att göra panerad torsk, potatis och skagensås. Paneringen utav fisken lät jag Findus stå för men resten slängde jag ihop för egen maskin så att säga. Slängde ihop en kall skagensås bestående utav, citronsaft, dill, skagenröran, caviar och creme fraiché. Vart mycket gott och jag tror Anna uppskattade middagen.

Kvällen ägnas åt tv, Cityaktuten och Prisonbreak. I väntan på dessa program blir det att slö titta på Nobelfesten.

Inga kommentarer: