21 augusti 2007

Började sent idag.


Så här under semestertider så har jag fått hoppa in som kundtjänstare så idag var det min tur att sluta 17.00 vilket innebar att jag inte börja förens 10.30. Klockan ringde vid åtta snåret eftersom jag hade lovat Elin att tillsammans med Caesar knata med henne ner till järnvägsstationen för att hämta ut hennes returbiljett. Elin börjar sista året på gymnasiet i morgon så jag passar på att här önska henne lycka till. Caesar var knappt vaken men vi lyckades få med honom dit och hem, på hemvägen fastnade han vid Nordic Bake Off, det luktade ju nybakat där ju. *ler*

Väl hemma igen väntade Anna och frukost innan jag duschade och begav mig till jobbet. Timmarna på jobbet flöt på med blandade arbetsuppgifter och när klockan slog 17.00 kunde jag larma och låsa och lämna jobbet nöjd med dagen *ler*.

Hade bestämt med Anna att jag skulle möta dem utan för Coop Extra så att vi tillsammans kunde handla och så att de fick åka tillbaka hem, turen ditt räckte för Anna. Väl hemma igen beställdes dagens mat ifrån Lastella. 3 x pizza som jag och Elin sedan knata över och hämta. Varsin bit Almondy Dajm avnjöts till två matcher Yatzy. Jag vann en omgång och Elin den andra.

När vi alla tre hade vinkat av Elin åkte vi hem till mor och far för att undersöka varför mor inte kom ut på nätet. Efter en omstart utav ADSL modemet var mor åter online.

Inga kommentarer: