10 augusti 2007

Skön morgon promenad

Vart en skön morgon promenad i morse faktiskt. Caesar fick hälsa på en jätte söt valp med lika många raser som han själv i. En söt liten sak. Fort gick det inte men det var kul att Anna orka följa med. Efter en promenad fram och tillbaka till Ejalunden tog jag bilen och for till jobbet utan matlåda men det var inget jag grät blod över. Fårbobaren serverade köttfärslimpa med kantarellsås, kokt potatis och lingonsylt. Mumma.

Efter jobbet bar det av till Coop där jag köpte mig en färdig matlåda för att ha något att äta då Anna inte var speciellt sugen på mat. Hon har i skrivande stund lite känningar här och där men som barnmorskan sa i går; "Det vore konstigt om du inte hade några känningar, för du är ju trots allt höggravid". Jag fortsätter dock med en dåres envishet att hävda att det är gott om tid kvar trots att det kan braka loss när som helst vid det här laget.

Inga kommentarer: